سیلی دردناک بر بناگوش خامنه‌ای و تحریم نمایش انتخابات توسط ۹۳درصد مردم تهران طبق آمار حکومتی 
به‌رغم همه تقلبات نتوانستند برای نمایندگان تهران بیش از ۵/۲ تا ۴/۳ درصد دارندگان حق رأی را اعلام کنند
بالا‌گرفتن جنگ گرگها بر سر تصاحب ریاست مجلس ارتجاع که همه آنها سرسپردگان خامنه‌ای هستند
 
خامنه‌ای و سرکردگان رژیم به‌رغم فراخوانهای مکرر برای شرکت در دور دوم نمایش انتخابات مجلس ارتجاع، با تحریم همه‌جانبه و بی‌سابقه یک سیلی دردناک و فراموش نشدنی از مردم ایران دریافت کردند.
به‌رغم همه آمارسازیها و تقلبات، طبق نتایج نهایی شمارش آرای حوزه انتخابی تهران بزرگ که صبح امروز توسط وزارت کشور اعلام شد، مجموع آراء صحیح مأخوذه در تهران ۵۵۲، ۶۴۴ رأی است که نسبت به دارندگان حق رأی در همین حوزه (۷ میلیون و ۷۷۵هزار و ۳۵۷نفر طبق آمار وزارت کشور در دور اول انتخابات) ۷درصد می‌باشد و ۹۳درصد مردم تهران این نمایش را تحریم کرده‌اند. وضع برخی شهرستانها از این هم بدتر است.
طبق همین آمار رأی نفر اول تهران (۲۷۱۰۹۴) فقط ۴۸/۳ درصد واجدان و رأی نفر آخر (۱۹۸۸۳۵) یعنی ۵/۲ درصد دارندگان حق رأی در تهران است.
پیام مردم ایران در نمایش انتخابات مجلس ارتجاع در اسفند ۱۴۰۲ و اردیبهشت ۱۴۰۳ در یک‌کلام اثبات مجدد این شعار مقاومت ایران است که «رأی من سرنگونی است، در این رژیم جایی برای انتخاب نیست زمان انقلاب است».
در همین حال جنگ گرگها بر سر تصاحب ریاست مجلس جدید ارتجاع که خامنه‌ای با تمام قوا آنرا از عناصر «غیرخودی» تصفیه و با مزدوران سرسپرده پر کرده بالا گرفته است. موجوداتی از قبیل ابوالفضل ظهره وند (تروریست سابقه‌دار در ایران و عراق و افغانستان) و زهره لاجوردی (دختر جلاد اوین) در این شمارند.
 
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
لطفا به اشتراک بگذارید:     
🙏لطفا به اشتراک بگذارید